GUESS o prezinta pe Jennifer Lopez, actrita, cantareata, dansatoarea, antreprenoarea, filantroapa si icoana modei ca fiind imaginea din 2018 a jeans-ilor brandului.
„Cand am fost sunata de Paul Marciano si rugata sa devin noua imagine GUESS Girl, am fost entuziasmata sa fiu parte a acestei marci iconice pe care o indragesc inca din adolescenta”, a spus Jennifer Lopez. „Daca privesc in urma, in decursul anilor, la campanile GUESS, nu pot sa nu remarc toate aceste modele minunate si imagini iconice pe care l-a realizat Paul. Este un mare compliment sa fiu aleasa de catre GUESS.”
Campania, pusa in scena de Paul Marciano impreuna cu fotograful Tatiana Gerusova, a fost inspirata de viata lui Lopez ca artista in Las Vegas si actrita la Hollywood. Pozele, realizate intr-o vila eleganta, amintesc de campanile GUESS clasice, cu influente din stilul estetic si personal al artistei.
„Jennifer Lopez este un vis pentru orice fata GUESS! Ea este o artista celebra, este iconica si senzuala”, spune Paul Marciano. „Influenta lui Jennifer creste continuu iar aceasta campanie sarbatoreste maturitatea femeii, faptul ca ea devine mai frumoasa si mai talentata daca acumuleaza experienta. Frumusetea si clasa lui Jennifer lumineaza aceasta campanie si eu sunt atat de emotionat ca a acceptat sa fie noua GUESS Girl si in acelasi timp si «femeia fatala» a lui Marciano.
GUESS a fost infiintata in 1981 ca firma de jeansi si de atunci s-a dezvolatat intr-o marca globala de lifestyle de success. Guess Inc. produce, comercializeaza, distribuie si licentiaza o colectie de lifestyle de imbracaminte contemporana: denim, posete, ceasuri, pantofi si alte bunuri de consum cunoscute.
www.guess.com