Home Dieta si sport Durere inghinala: 4 exercitii ca sa o calmezi

Durere inghinala: 4 exercitii ca sa o calmezi

196
SHARE
fandare laterala1 durere inghinala

Durerea inghinala poate fi cauzata de mai multe motive, cum ar fi tensiunea musculara, lipsa fortei adductorilor, supraantrenamentul, printre altele. In articolul de fata, impartasim cu tine mai multe exercitii de intindere pentru a calma durerea.

Zona inghinala este acea parte a corpului unde coapsa si trunchiul se intalnesc. Aceasta este alcatuita din muschii pectineus, gracilis, adductor magnus, lung si brevis. Acesti muschi lucreaza impreuna pentru a permite o gama completa de miscare a picioarelor.

vacante perfecte

Cand efectuezi diferite exercitii sau miscari, este posibil sa simti o anumita durere sau tensiune in zona inghinala. Exercitiile de intindere pentru zona respectiva ajuta la reducerea disconfortului si ofera muschilor mai multa forta si rezistenta.
In acest fel, intinderea este utila nu numai pentru durerile inghinale, ci si pentru a preveni strangerea muschilor ori pentru a creste aria de miscare. Din aceste motive foarte importante, acorda atentie urmatoarelor exercitii de intindere pentru a ameliora durerea inghinala!

Intindere fluture

Aceasta intindere este utilizata pe scara larga de catre balerini. Supranumit „fluturele”, acest exercitiu intinde adductorii si interiorul coapselor. Pentru a o pune in practica, urmeaza aceste instructiuni:

Citeste si: Ce este sindromul de oboseala cronica?

Stai pe un covoras cu spatele drept si ochii in fata.
Indoaie genunchii si adu talpile picioarelor impreuna.
Pune o mana pe fiecare glezna pentru a tine picioarele in pozitie.
Poti tine pozitia sau poti aplica o presiune asupra genunchilor directionandu-i spre sol. Trebuie sa ai grija sa nu pui prea multa forta pe genunchi; vei simti o oarecare tensiune in zona inghinala.
Tine pozitia timp de douazeci pana la treizeci de secunde, repeta de patru ori.
In cele din urma, cu mai multa flexibilitate, poti muta picioarele mai aproape de zona inghinala.

Intindere din genuflexiune

Intinderea din genuflexiune este destul de intensa si eficienta. Aceasta antreneaza echilibrul si intinde ambele parti ale vintrei, in acelasi timp. Pentru a efectua aceasta intindere, urmeaza pasii de mai jos:

Stai cu picioarele departate putin mai mult decat latimea soldurilor.
Indreapta varful picioarelor usor in lateral si nu spre interior.
Indoaie genunchii pana cand gambele si coapsele formeaza un unghi de 90 de grade.
Impinge usor pentru a deschide soldurile, respectiv fa niste pulsatii inspre sol.
Vei simti o usoara intindere in zona inghinala. Tine pozitia timp de treizeci de secunde, odihneste-te putin si repeta de cel putin trei ori.

Citeste si: 4 exercitii care te ajuta sa te relaxezi

Intinderea unui picior

Acest exercitiu lucreaza zona inghinala, deschide soldurile, intinde partea inferioara a spatelui si creste puterea picioarelor. Pentru a efectua acest exercitiu, urmeaza pasii de mai jos:

Din pozitie in genunchi, du piciorul drept inainte si pune talpa pe sol.
Mentine genunchiul piciorului stang la pamant, ceea ce inseamna ca toata greutatea este sustinuta de piciorul drept.
Acum plaseaza palma stanga pe partea interioara a coapsei piciorului drept si intoarce trunchiul spre piciorul flectat (piciorul drept, conform imaginii)
Tine pozitia timp de treizeci de secunde, apoi revino la pozitia initiala si repeta cu celalalt picior.

Fandare laterala

Fandarea laterala are o dubla sarcina: intarirea si intinderea muschilor. Prin urmare, este important sa te incalzesti foarte bine in prealabil. Pentru a pune in practica o fandare laterala, urmeaza acesti pasi:

Stai in picioare cu mainile pe solduri.
Fa un pas in lateral si flexeaza genunchiul piciorului facand miscarea. Intre timp, celalalt picior trebuie intins.
Vei simti o usoara intindere in piciorul neflexat.
Reveno la pozitia initiala si efectueaza opt repetari. Ulterior, efectueaza exercitiul cu celalalt picior.
Asigura-te ca flexezi bine piciorul care suporta greutatea. Pentru asta, gamba ar trebui sa formeze la un unghi de 90 de grade, in timp ce spatele este drept.
Varfurile picioarelor trebuie sa fie intotdeauna indreptate inainte, pentru a asigura utilizarea corecta a tuturor muschilor.

Durerea inghinala este destul de incomoda, deoarece grupul de muschi din aceasta zona este pus in practica pentru actiuni simple, cum ar fi mersul pe jos sau sezutul. Prin urmare, este imperativ ca acestia sa fie sanatosi si puternici.

Intinderile sunt o alternativa excelenta pentru calmarea durerilor zonei inghinale. Cu toate acestea, daca disconfortul persista, cel mai bine este sa consulti un medic. Aminteste-ti intotdeauna ca starea ta de bine este cel mai important lucru.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.