Primul magazin fizic Victoria’s Secret din Romania se va deschide in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti. Deschiderea este programata pentru ultimul trimestru al anului 2019 si reprezinta o premiera pentru piata romaneasca.
In cadrul magazinului Victoria’s Secret din Romania va fi comercializata intreaga gama de produse a brandului. Retailer-ului american i s-a dedicat un spatiu de peste 500 mp, situat la parterul mall-ului.„Baneasa Shopping City si-a obisnuit clientii cu o experienta unica de shopping, gazduind cu precadere branduri internationale de renume. Deschiderea magazinului Victoria’s Secret este un pas strategic important, pentru ca unul dintre obiectivele de anul acesta este cresterea numarului brandurilor premium si exclusive din Baneasa Shopping City. Bineinteles, pana la finalul anului 2019, ni se vor alatura si alte branduri internationale in premiera in Romania”, a declarat Razvan Marcu, Chief Commercial Officer Baneasa Shopping City.
„Baneasa Shopping City si-a obisnuit clientii cu o experienta unica de shopping, gazduind cu precadere branduri internationale de renume. Deschiderea magazinului Victoria’s Secret este un pas strategic important, pentru ca unul dintre obiectivele de anul acesta este cresterea numarului brandurilor premium si exclusive din Baneasa Shopping City. Bineinteles, pana la finalul anului 2019, ni se vor alatura si alte branduri internationale in premiera in Romania”, a declarat Razvan Marcu, Chief Commercial Officer Baneasa Shopping City.
Brandul Victoria’s Secret a fost lansat de omul de afaceri Roy Raymond in 1977. Absolvent la Stanford si detinator al unui MBA, acesta s-a imprumutat 80.000 $ pentru a deschide un magazin de lenjerie in care barbatii sa se simta confortabil atunci cand cumpara lenjerie pentru femeile din viata lor.
Citeste si: 5 efecte benefice ale apei termale asupra tenului
Desi multa lume crede ca numele Victoria a fost inspirat de numele sotiei acestuia, acest lucru nu este adevarat. Sotia sa, cea care a creat designul primului magazin, a ales stilul victorian pentru amenajare, considerand ca acesta se potriveste cel mai bine cu valorile pe care brandul vrea sa le transmita: clasa si demnitate.
In 1982, Roy Raymond a vandut business-ul catre Leslie Wexner pentru 1.000.000 $. Azi, compania valoareaza peste un miliard de dolari si continua sa isi extinda portofoliul de produse.